F. ö. stal hon mitt hjärta för evigt

Jag minns inte exakt hur gammal jag var när jag upptäckte bandet Keane. Jag minns bara att jag och min barndomsbästis föll lika handlöst.
 
Så när vi nås av beskedet att de kommer till Sverige finns ingen tvekan. Och vi åker dit, och med henne är lyckan alltid närvarande. Inte en sekund har förflutit mellan oss när vi träffas. Hon gör mig alltid så hel, så trygg. All min tillit kan jag lägga i hennes famn och det är extremt sällsynt.
 
Fjärilarna i magen inför, att det här faktiskt händer på riktigt. Att vi ska få uppleva detta, tillsammans. Sångarens röst är så ren, så stark, så fantastisk än idag. Vi får höra varenda låt som vi älskar och vi kan varenda ord utantill eftersom vi har sjungit dem tillsammans så många gånger. 
 
Hon och jag såg Håkan Hellström live igen förra året. Men det här är ändå den bästa konsertupplevelsen på länge. Och hälften av grejen är att jag får dela den upplevelsen med just henne. 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0