We'll keep on fighting


 
 
Jag firar min födelsedag för tredje gången, jag åker på fantastisk lösningsfokuskonferens i Malmö och klämmer in en after work med två före detta kollegor samtidigt, och jag spränger bröstkorgen inifrån när jag ser Bohemian Rhapsody på bio. I mitt arbete får jag återförena ett barn med sitt älskade husdjur och jag vet inte riktigt om det blir vackrare än så. 
 
Mitt i det där andra så nås jag av orden "jag följer med dig & jag finns där för dig, du är inte ensam". Och jag får kramar. Massor av kramar. Och jag skrattar lite inombords när jag läser min sjukvårdsjournal. För min oro ligger inte där de tror. 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0