And I feel alright

 
 
Lycka är att ha en egen magnoliabuske, i synnerhet när det fortfarande blåser isvindar utomhus.
 
Varenda gång jag går på Kristianstads gator får jag en obehaglig känsla i kroppen som säger mig att beslutet var rätt; att tempot och omgivningarna i Sölvesborg får mig att må så mycket bättre.
 
Min healer säger att hon märker att min energi är positiv och att mitt hjärta fortfarande är öppet. Hon säger också någonting om att jag har en utstrålning som gör att en lägger märke till när jag kommer in i ett rum, men att det också kan väcka osäkerhet och rädsla hos människor. Jag vet inte riktigt om jag skrattar för att jag inte förstår eller för att jag förstår precis. 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0