Can't you hear my heartbeat for the very first time?

 
Syrénbuskarna har börjat blomma och jag försöker dra in dofterna mellan pollensnörvlingarna. Skorna är så tunna att det känns som att jag går barfota och jackan klibbar mot min hud. Jag går längs tulpaner, magnolia, nyponbuskar och träd i rosa, vacker blom. Min blick fastnar och samtidigt är min hjärna fylld av ögonblick som jag spelar upp om och om igen. Min favorithund hoppar upp i min famn och håller fast mig med båda tassarna medan hon pussattackerar mitt ansikte och mina armar. Min healer säger att jag aldrig har varit så mottaglig förut, och att hon märker att någonting i min energi är annorlunda. Hon säger att det rör sig om en glädje på insidan, att det sprudlar i mina ögon och att den som gör mig glad, verkligen gör mig glad. "Du har hittat någon som ger dig energi" och jag tänker att det är precis så det är. Hon känner mig alltid utan och innan utan att jag behöver säga ett enda ord och det är lika häftigt varenda gång. 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0