A falling star fell from your heart and landed in my eyes/and in the dark I can hear your heartbeat

 
Det är doften av regn och en vind som drar sin kalla hand längs min nacke. En regnbåge bredvid blå himmel och fluffiga, vita moln. Snöblandat smatter mot fönsterrutor.
 
Min hjärna blir allt oftare överstimulerad av ljud. Jag kan inte sortera, selektivisera utan alla ljud slungas mot mig på samma gång. Jag tar ett djupt andetag och blundar, vänder mig inåt när det känns som att jag drunknar. 
 
Min healer säger "du är väl hsp?" med en självklarhet i rösten och hon öppnar upp mitt hjärta när hon märker att jag försöker stänga det. 
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0