I may not look sick on the outside, but on the inside it's like my body is trying to kill me

 
Jag minns hur jag kände när jag tittade på filmen Häxorna i Eastwick när jag var ganska liten. Vad jag tänkte när de tre kvinnorna fick uppleva sina värsta fasor. Tänkte att det värsta för min del skulle vara smärtorna. Och precis så har jag fått det. När endometriossmärtorna (eller vad det nu är) nu är relativt vilande så sätter fibromyalgismärtorna igång med full kraft. Jag vaknar om nätterna av att smärtorna är på nivån var-god-skjut-mig, och att i det läget hämta något smärtstillande är en fysisk omöjlighet. 
 
Jag kan inte annat än tänka; hur mycket smärta ska min kropp utsätta mig för och varför försöker den driva mig till fullständigt vansinne? 
 
 
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0