Rosa peppen!



Idag har vi valkampanjat för sista dagen inför valet och peppen är enorm! Jag är så oerhört glad över att ha fått möjligheten att engagera mig aktivt inför valet eftersom detta utan tvekan är det viktigaste valet i mitt liv hittills. Det måste ske en förändring. För mig är det, och har alltid varit, en ren självklarhet att alla ska värderas lika och att alla ska få ha samma möjligheter. Vi måste återuppliva tillsammansskapet och sluta vara individualister. Därför röstar jag på F!, som går till val med en öppen hand, inte en knuten näve. För allas rätt till kärlek och för allas rätt att ta plats. 
 
 
 
Fotnot; som delvis framgår av fotot fick vi inom kort sällskap av både Moderater och Sverigedemokrater. Men vi, vi var där först.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0