Inte nu längre

 
"Du verkar inte vara den som viker ner sig i första taget"
 
Sagt av fin kollega när jag berättade att jag snart kommer uppsöka sjukvården och ställa ultimatumet att antingen ger de mig en tunntarmsröntgen (eftersom både zonterapeut och homeopat, oberoende av varandra, har konstaterat att det är min tunntarm som felar) eller också får de se mig på akuten inom kort för då kommer jag sluta äta. Men hon vet ju inte heller om alla övergrepp jag blivit utsatt för inom sjukvården de senaste elva åren och hur långt inne det sitter för mig att vända mig dit igen. Men magen fortsätter att försämras och det spelar ingen roll att jag äter så nyttigt det går att äta. Och snart kommer jag inte längre våga/klara av att äta. 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0