Im not fine

 
 
I elva år har jag haft magproblem utan att få någon hjälp. Perioderna då jag kunnat äta någorlunda normalt har varit få och kortvariga. För tio år sedan sa de åt mig att jag helt enkelt fick sluta äta och dricka eftersom de inte kunde hitta något fel (jag kräktes då upp allt jag åt och drack men no worries). Jag har bytt vårdinstans två gånger men har blivit avfärdad vart jag än kommit inom den traditionella sjukvården. Sedan flera månader lever jag på frukt och grönsaker och magen fortsätter att bli sämre. Så imorgon ska jag vända mig till sjukvåden igen i ett desperat försök att bli tagen på allvar och få hjälp, eftersom homeopati tyvärr inte lett till någon förbättring. Rädslan för att bli avfärdad som alla andra gånger är stor som en ocean. 
 
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0