End of an era

 
Så kom min sista arbetsdag i Karlshamn och jag kunde inte ha fått ett bättre avslut. Vi började med att lyxa till dagen med thaibuffé. På eftermiddagen bjöd jag på fika (raw-kakor) och chefen sa någonting om att jag verkligen varit en färgklick, och att om jag inte skulle trivas på min nya arbetsplats, så är det bara till att ringa henne. Framåt kvällen var vi sexton personer som intog underbart mysiga Brasserie Fridolf för en avslutnings-after-work, och en av dem var en saknad före detta kollega. De tre senaste månaderna har mina kära kollegor lyckats banka in i min hjärna och mitt hjärta att jag varit väldigt omtyckt och uppskattad på min arbetsplats och att många beundrat min kompetens. De kommer inte längre att vara en del av min vardag, men jag kommer banne mig se till att de får plats i min nyvunna fritid. 
 
Min kökshylla pryds numera av mina gröna, fina avslutningspresenter.
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0