Sydligare breddgrader

 
I fredags packade jag ihop mig själv tillsammans med försenad julklapp & födelsedagspresent och tog tåget till ett soligt Malmö.
Hann lapa lite sol på balkongen innan avfärd :)
Fyndade diverse mustaschprylar.
Behövde en korkskruv till ena vinaren. Hittade perfekt skruvkork, klockrent! TGR i mitt hjärta, alltså.
Singstar!
Nörden i mig klappade händer av förtjusning.
Balkonghäng med bubbel inför avfärd mot 9b-träff i Lund!
Träden har redan börjat slå ut, underbart!
Värdinnan!
Söndagsfrukost på balkongen. Har fått mer än en soltimme idag. Åh, vad jag ser fram emot alla balkonghängskvällar som väntar!
 
 

Kommentarer
Postat av: J

Star Wars - blomma. Gillar att nörden fick komma fram för en väldigt väldigt kort stund... :)

2014-03-31 @ 03:26:47

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0