Kärlek

 
Nu, när jag känner efter, tror att det var längesedan jag kände en sådan glädje ända in i hjärtat, som jag gör just nu. Hjärtat svämmar över av positiva känslor. Jag är så lycklig över att ha en så bra relation till mina föräldrar som jag i dagsläget har. Jag är så glad för lillebrors skull, över de framsteg han gör, som jag så tydligt ser och som jag alltid har längtat efter. Jag är så lycklig över mina katter som får hjärtat att smälta och som jag vilar kinden mot dagligen med ljudet av deras spinnande i mitt öra. Jag känner mig älskad. Jag har en vän, vars skratt jag älskar att framkalla och höra. Jag har en annan vän som sänder mig en kram på kvinnodagen, och jag blir nästan rörd till tårar. Jag har människor i min vardag som visar sin omtanke och som jag öppnar mig för. Tacksamhet, är dagens ledord.

Kommentarer
Postat av: Oskar

Fint! Glad jag blir :)

2014-03-09 @ 21:30:25
URL: http://www.vakentimmar.com
Postat av: J

Kan man rå för känslor?

2014-03-09 @ 23:42:23

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0