Been trying hard not to get in trouble, but I, I've got a war in my mind

 
Jag trodde aldrig att min skarpsynthet på riktigt skulle vara en nackdel för mig, mer än vid vissa undantagstillfällen. Men självklart. Självklart är det så, att vill man manipulera och korrumpera på bästa sätt, så är det genom subtila handlingar. Och subtila handlingar går inte att på något vis konkretisera och bevisa, men en högkänslig person kommer utan tvivel uppfatta dem och således vara maktlös inför dem. Det är bara att gratulera. Jag förstod att projektionerna bara var startskottet. Det är komiskt men också otroligt energikrävande och utmattande. Men denna gången är jag beredd och har även min egen agenda. 
 
Jag har i hela mitt liv bara accepterat att bli konstant överkörd och trampad på. Men nånstans på vägen förändrades det radikalt. Jag är inte längre beredd på att underkasta mig ett sådant illa bemötande. Glöm det. Bra försök, men glöm. Bara glöm. 
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0