Lägesrapport

 
I natt sov jag en hel natt för första gången på jag-minns-inte-när. Vanligen vaknar jag tusen gånger om, om jag ens somnar. Tack, massage. 
 
Dagen har bjudit på morgonkaos men ändå inutilugn, en hel massa sittdans och galet spöregn aka åskoväder som resulterade i att jag tappade viktiga handlingar i en vattenpöl början på insjö. De klarade sig. Skulle köpt trisslott.
 
Imorgon väntar mysfredagsfrukost, mysfredagsfika och kortare arbetsdag, följt av balkonghäng och uteserveringshäng med gammal klasskompis. 
 
På lördag åker jag till ruinerna av Sweden Rock och spelar brännboll med mina gamla kollegor. 
 
Och: jag har både jordgubbar och körsbär hemma. Life is good. 
 
Slutligen: jag ska ha två veckors semester i augusti.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0