Det hjälper inte att vara rädd om sig själv om inte andra är det också

 
Lägesrapport:
 
Min värk har inte varit i såhär dåligt skick sedan i begynnelsen, 2009.
Min mage har inte varit i såhär dåligt skick sedan jag kräktes upp allt jag åt och drack, 2005.
 
Och:
 
Smärta som inte ens Citodon rår på kan skapa en viss ilska, upptäcker jag.
Så det jag känner just nu är;
 
Ursäkta mig, men livet kan dra långt åt helvete. 
 
 
Tre gånger i år har jag tänkt att nu kan det verkligen inte bli värre.
Varenda gång har det blivit det. 
 
 
För att på korta vägar kompensera upp ovanstående så har jag haft en trevlig kväll. Nu slåss jag mest mot hög feber, illamående samt värk från helvetet och vet således inte var jag ska göra av mig själv. God afton.
 
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0