Jag ser solen i dig

 
 Fredag. Jag upplever tvärtomet. Jag är lycklig när jag vaknar och resten av dagen blir bara sämre och sämre. Tills jag går hem för dagen. Man tänker att man har upplevt en viss aktivitet. Men när man upplever den så mycket bättre, är det som att man aldrig har upplevt den förut.
 
Ikväll. Sittdansen är total. Musiklyckan är total. Hjärtat pulserar av kärlek. Jag ler med alla tänder och jag inser hur längesen det är jag gjorde det, eller hur längesen det var jag var medveten om det. Jag blev rädd för vad jag såg, tills jag insåg att det är så jag brukar se ut. 
  
"Det finns miljoner sätt att le"
 
"Kärleken är en lyx som kanske inte alla får"
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0