We live in a beautiful world, yeah we do, yeah we do

Hon lägger sig tätt intill mig, och hon vaknar så fort jag lämnar hennes sida eller rummet. Så när jag är på väg tillbaka till henne, efter att ha kelat med Sesam, möter jag henne och hennes vansinnigt söta jam. 
 
Hon är sådan söthet som gör mig alldeles fnittrig. Och det är i ögonblicket efter som hon börjar leka med mitt hår. 
 
 
Herr sötplopp har, åtminstone tillfälligtvis, blivit herr surplopp och förvånar med talangen att låta som ett bergslejon. Han kan numera tänka sig att i alla fall vistas i samma rum som Smilla, så det är framsteg! 
 
 
Jag själv är en smula muntrare.
 
 

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0