Söt som socker

 
 
I morse vaknade jag av att en mjuk, spinnande kattunge nosade mig i ansiktet. En stund senare slickade hon på mina läppar (?!). När jag sedan ikväll åt glass blev det lilla matvraket nyfiket. Istället för att lukta på själva glassen, flög hon upp i mitt ansikte och nosade på mina läppar. Vilken rolig katt! Hon har även tagit en förmiddagstupplur på min bröstkorg. Mys på hög nivå!
 
Nu väntar jag bara på att Sesam ska förstå att det är för hans skull som jag har skaffat henne. Deras nosar har mötts vid flera tillfällen under dagen men han är fortfarande avvaktande. När isen väl har brutits, kommer väl de två pratkvarnarna ha ändlösa diskussioner á la jamspråk ;)

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0