Tönderfestivalen


Jag hann faktiskt med en timmes Malmöfestivalande i år, även om det till en början såg mörkt ut på den fronten. Jag fick stå bredvid finaste Sara Sockervadd och skratta förtjust åt Bob hunds Thomas Öbergs mellansnack, exempelvis "mina damer och herrejävlar!" och lyssna på Tralala lilla molntuss live. Klockrena tokstolle!

Sedan följde en festival à la lervälling och monsunregn. Man blir otroligt medveten om hur olikt Tyskland är Sverige när man i jakten på att handla alkohol blir bjuden på alkohol i butiken för att sedan utanför bli bjuden på cigaretter. Hälsofrämjande land, det där ;) Annars bjöds det på fantastisk musik, underhållande sällskap och sista kvällen skrattade man sig till sömns.

Före

Efter

När jag kom hem gjorde Sesam precis som sist jag varit på festival - visade sin saknad sitt missnöje genom att kissa i min arbetsväska. Spank you very much!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0