Flickan med tv-nerver ler


Nörd som jag är, så är tv-serier ett av mina absolut största intressen och mycket av min fritid ägnas åt just detta. Jag har dessutom en förmåga att leva mig in i handlingen så till den grad att jag måste pausa och stressröka emellanåt. En av serierna som väcker detta behov är Breaking bad och den tillhör en genre som annars inte skulle locka mig det minsta. Men den är så otroligt välgjord och Gustavo 'Gus' Fring är en av de mest genialiska karaktärerna jag någonsin skådat. Därför sitter jag här just nu och känner mig som en trotsig 3-åring efter att ha bevittnat hans död i serien. Man gör inte så, man tar inte livet av en så briljant karaktär, I tell you! Detta har jag inte alls gått med på. Som plåster på dessa sår känner jag mig manad att se om samtliga säsonger. Så får det nog bli.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0