To the open arms of the sea


Fredag:

Åker på sightseeing och får njuta av åsynen av fantastiska vikar med glittrande saltvatten. Jag drömmer mig bort mot en vision där jag sitter på en veranda belägen bara några meter ifrån havet, med ett glas vin till mitt förfogande.

Tittar på teater som sedan ska spelas upp i mitt huvud om och om igen. Morgan och hans vänner imponerar, gör intryck. Vi sätter oss i Tivoliparken med alkoholhaltiga drycker och musik, och får årets första myggbett.



Lördag:

Jag får sitta på House of Bagels mysiga uteservering med finaste Sara Sockervadd och ett antal timmar senare sitter vi tillsammans på Harrys uteservering som så många gånger förut.



Och i övrigt kan jag konstatera att sockerkickar kan vara ganska underbara. Det bor fortfarande mörker i mitt sinne men efter lite mangosorbet kan jag inte hålla skrattet borta. Jag känner mig plötsligt fjäderlätt och i huvudet färgas allting rosa.

Kommentarer
Postat av: Emelie

Tack!

Jag är skukt lycklig nu :). Han bor hemma hos mig nu, kom igår. Celine är oxå lycklig. Det är en massa pappersarbete, intervjuer och en väntetid för att få uppehållstillstånd. Men äntligen är allt avklarat :)

2011-05-28 @ 14:06:57
URL: http://playbunnh.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0