Semestern i iPhone-foton

























































Kommentarer
Postat av: ida

haha jag älskar min stil när jag ska visa att jag verkligen ÄTER sushi :P

åh, jag önskar att jag hade semester och kunde komma ner till dig igen. och jag önskar att du kunde komma hit snart, nu när jag börjat bli mig själv igen. det var mycket tankar den där helgen, tyvärr.

jag vill visa dig allt, och dansa mig matt med dig.

jag vill jag vill jag vill, ha dig lite närmare just nu.

att både få se dig i juni och juli ger mig nu caroline-abstinens.



och jag älskar att ni smurfade glas, att ha ett mission medan man reser gör allt så mycket mer speciellt :)



vi kan väl talas vid här snart, trots att ingen av oss är telefonmänniskor. men jag saknar din röst.



kramar

2011-08-01 @ 10:05:49

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0