Magnificent


De senaste veckorna har tre arbetsgivare hört av sig och visat intresse för mig. Jag stormtrivs på jobbet men det känns ändå fint att vara eftertraktad. På tal om jobbet, har jag nyligen upptäckt vilka fantastiska förmåner det bär med sig. På fredag ska jag göra någonting jag aldrig trodde att jag skulle klara av - jag ska prova på massage för första gången. 45 minuters nacke och rygg för blotta hundralappen - det kan det ju vara värt ;) Och om ett par veckor drar jag med Anton till Karlshamn för att underhållas av en humorshow för nästan halva priset av vad det skulle ha kostat egentligen. Ljuva, ljuva arbete! Jag har sällan varit så pigg och pepp en måndagsmorgon som igår morse, jag säger då det. Annars är det rätt slitsamt att väckarklockan ringer klockan fem.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0