Fredagslyx i all bemärkelse


Denna fina fredag har bjudit på både massage, lön och sushi och detta innan klockan hunnit passera lunchtimmen! Men än är inte fredagslyxen slut - jag sitter just nu och värmer kroppen med rosévin och beundrar mitt nyinköpa, pastellrosa armbandsur. Fast det bästa med den är ändå inte färgen utan det faktum att det är en snurrklocka - som jag älskar snurrklockor! För övrigt så älskar jag fortfarande mitt fina arbete.

Efter räkningar, mat & andra måsten är prio nummer ett att införskaffa en termosmugg som inte läcker som ett såll. Jag vill kunna gå till tåget och se fram emot att dricka mitt morgonkaffe utan att behöva vara orolig över att mina böcker eventuellt ändrat nyans från vit till mocca, känner jag.

Kommentarer
Postat av: Tomasfride

Hello admin, nice site you have!

2011-09-30 @ 14:24:26
URL: http://tomasfride.blog24h.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0