Tönderfestivalen


I torsdags åkte jag, Anton och hans lillebror ner till Malmö för att sova över hos deras kusin och pojkvän som också skulle med till Tönderfestivalen. Vi värmde upp med lite öl, hängde på en biljardpub och somnade i soffan till Kopps. Fredagen innebar att dricka alkohol i tre länder innan middagstid och på lördagen öppnades första ölen klockan åtta på morgonen. En festival är en festival och annars såg det mest ut såhär:








Ratten fungerar även som en bra kaffemuggshållare




Första ölen för dagen öppnad! Lite senare än alla andra, men i alla fall :)


Anton var ju chaufför så fick vara sympatinykter åtminstone ett tag :)


Två glada grabbar!


Ta-dah - tälten är på plats!


Marlene


Dooleys ur kaffekopp


Musikaliska familjen!






Marlene utanför Malene. Vi hittade också en Marcus-affär till hennes pojkvän Marcus.

Det var en otroligt rolig helg och jag tycker verkligen om festivalliv även om kroppen misstycker och det faktum att jag inte kan äta alla godsaker som erbjuds utmed trottoarerna. Bara jag hör en specifik låt vi lyssnade på i bilen på vägen dit, så blir jag varm i hjärtat och snudd på nostalgisk.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0