Song in my heart


Vilken energigivande dag jag har haft idag!

Jag har först varit på seminarium med världens bäste föreläsare och resten av dagen har jag spenderat med Morgan. Vi har lunchat på hans systers jobb där vi fick oss några ordentligt härliga skratt i hennes närvaro, vi har gått och piercat mig i överläpp (Monroe) och öra (Tragus), bokat tatueringstid till honom samt gått på second hand och lekt med handdockor.

Dessutom har jag känt mig piggare och gladare än på länge - de två dygnen med glutenintag fick visst långvariga konsekvenser som jag gärna hade varit utan. Förutom det har också en sten släppt från hjärtat som legat och tryckt alldeles för hårt alldeles för länge.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0