Bröllop


Efter grundskolan var vi ett gäng tjejer som fortsatte med att umgås titt som tätt. Vi kallade det för 9b-träffar men de har glesnat med åren. I lördags var det dock dags för den första av oss att gifta sig, så vi blev återförenade under ovanligt festliga omständigheter. Jag har fortfarande lite svårt att smälta att vi blivit så vuxna när minnen som är tio år gamla ändå känns så nära tillhands. Det var i alla fall en otroligt trevlig bröllopsfest och det var jätteroligt att umgås med Sara & Robban. Det blev en så lyckad kväll att vi näst intill motvilligt traskade hemåt i regnet. Underbart! En stor bonus var att jag fick se Anton så uppklädd och stilig - jag berövades nämligen från detta eftersom jag inte kunde vara med sist han var så finklädd. Jag satt och beundrade honom i smyg när han tog en bit av bröllopstårtan. För övrigt så verkade bruden väldigt nöjd och genom talen fick man uppfattningen om att hon har hittat en bra man - så jag hoppas att de blir lyckliga tillsammans.



Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0