The animal song


Djur är verkligen bland det bästa som finns. Djur och barn.













Kommentarer
Postat av: Veronica

Igår ringde telefon, jobbintervju nummer 3. Antar att man får gå på en hel del innan dt blir något. Dock är är det ett sommarjobb och en bit att pendla om de skulle bli aktuellt. Försökte även nå chefen som jag vaar på ntervju hos för 2 veckor sen.. har fortfarande inte hört något och så mailade jag i tisdags och har ej fått svar :S



Är du nöjd med ditt cv och personliga brev? de tycker jag är det jobbigaste..

2010-03-05 @ 10:21:47
Postat av: Veronica

Jag gick en CV kurs som hjälpte mig mkt.Jag hade långt CV och alldeles för mkt info. Personliga brevet är ett mer standard. Det ända jag ändrar är de första 6 raderna beroende på vad det är för jobb =)

2010-03-05 @ 10:49:19
Postat av: malin

Så fint :)

2010-03-05 @ 13:42:47

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0