Hungry eyes


Eftersom min älskling ska vara iväg ända till söndag kväll (vilket är sjukt länge i vår värld), bestämde vi oss för att lyxa till det igår kväll:



Dock är jag inne i mitt värsta IBS-skov någonsin, så mitt i natten fick jag så snällt spy upp allting igen. Mysig information.se. Jag brukar få skov emellanåt så att jag under perioder får låta tarmen vila och försöka att inta endast flytande föda. Denna gång har jag dock trotsat i flera veckor eftersom mat är så förbannat gott. Jag har blivit för duktig på att leva i nuet så att jag tillfälligt kan ignorera konsekvenserna. Mindfulness var det väl?

För IBS eller inte - mat är något av det absolut bästa jag vet.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0