Erase / rewind


Nu provar jag på kastanjebrunt hår en runda:

Kommentarer
Postat av: ida

det var ingen pik till någon, bara tankar allmänt om livet, sådär mot nattkvisten. jag är less på långa utdragna, upprepade meningar. jag är less att skriva av mig/om mig. datorn känns så inåtvänd, jag vill utåt. därför tar jag en paus. jag vill leeeva, och när man sitter framför datorn så rullar timmarna iväg. jag gillar det inte. inte just nu iaf.

nej men jag tror att mitt horoskop säkert stämmer, det är ju inte allt jag är, men det är nog sant att det är en del av mig. och därför jag skrev att jag är född sådan Och blev sådan på vägen :)



spridit sig? beror på om du menade det jag skrev som kommentar åt dig eller det som stod i min blogg? olika saker nämligen. kommentaren: bra när saker man tycker om sprids vidare. bloggen: vi sprids över världen, både på bra och dåliga sätt. men ibland vet man inte vilka delar man haft, och vart de tagit vägen. saker/känslor/tankar/handlingar sprids. vi sprids. och ibland sprids mer än man vill. inget speciellt jag tänkte på, bara allmänt. fick en klump, för ibland vill man känna sig samlad och säker, men man vet inte vad man tappat/släppt/vad som ryckts bort/hur folk ser en/hur man är/vem man var.

jag vet inte.

less på att fastna just nu. och det känns som många delar i mitt liv fastnar och vanor bryts inte. detta kommer jag nog fundera vidare på, för egentligen så är det nu bara en känsla, jag vet inte vad som fastnat eller så. jag vill att saker ska utvecklas, inte bara jag.

antar jag.



hoppas du får en bra kväll. ska och se rolandz ikväll :)

2010-03-27 @ 18:22:54

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0