On the road again


Fredag:

Vi äter räkor i uterummet och när vi sedan närmar oss klubben får vi syn på en fallskärmshoppare i luften och gasen ökas på. Man hamnar i en slags oas, en flykt från verkligheten där man kan koppla av på ett helt annat sätt. Vi dricker öl och skrattar till YouTube-klipp innan det är dags att följa solens exempel och gå och lägga sig.


Lördag:

Jag sitter på trappan utanför husvagnen när tystnaden plötsligt bryts av ett glatt WOOHOO!!! och jag vänder blicken mot skyn och lokaliserar ljudet från en exalterad hoppare. Euforin smittar och jag sitter och ler mitt största leende. Sedan läser jag ytterligare 200 sidor ur Eclipse i solen och njuter av att gunga på en trädgunga. På kvällen är det dags för strandlandning i Åhus igen och jag får se bland annat Anton landa och hans leende efteråt värmer hjärtat. Sedan äter vi på en restaurang där vi får vänta alldeles för länge på maten, jag kör vidare på mitt räktema och avnjuter en räksallad och ett glas vitt.




För övrigt så är det här den godaste drycken på länge:

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0