Light up, light up


Idag har jag skrattat nästan hela vägen hem från jobbet. Det började med lite eftermiddagsmys med popcorn till I manegen med Glenn Killing och slutade med gapskrattande åt yatzi, pikétröjor och utspillt kaffe. Ibland är det underbart att vara trött :)

I tisdags såg jag strandlandningar och myste på en restaurang, i onsdags lekte jag länge med vågorna i havet. Igår såg jag Eclipse och ångrade att jag nyss läst om boken för den är mycket vackrare i mitt huvud. Annars pendlar jag mest mellan jobbet och fallskärmsklubben och känner att det finns så mycket jag missar just nu. Tiden räcker inte till. Men jag älskar att jag äntligen har något meningsfullt att fylla dagarna med.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0