First day of my life


Idag var min första dag på jobbet och jag trivdes varenda sekund. Intill finns en sjö att promenera längs, personalen är glad, trevlig och skämtsam och miljön idyllisk. Jag har tränat på gym för första gången och sitter gärna på en solvarm veranda och dricker kaffe med klienterna eller spelar yatzy med dem i köket. Imorgon drar vi till havet och jag tycker det är fantastiskt komiskt att jag varit ledig hela sommaren men inte kommer till stranden förrän på betald arbetstid ;) Jag har en jättebra magkänsla och tror att det kommer bli några helt underbara och lärorika veckor. Att tjäna pengar känns nästan mer som en bonus.

Kommentarer
Postat av: Morgan

Vad roligt att höra! Härligt att du trivs! :D

2010-07-13 @ 19:25:09
URL: http://infotio.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0