Finally!


Idag har jag äntligen fått arbete inom det jag är utbildad till! "Blott" ett semestervikariat men det är fyra veckor som jag verkligen ser fram emot. Det var den mest tilltalande anställningsintervju jag har varit på hittills så jag är mer än nöjd. Åh, vad underbart! :) Jag kommer dessutom ha fasta arbetstider så om kvällar och helger kommer jag fortfarande ha tid till min kärlek och vänner. Nästa vecka börjar jag gå bredvid i två dagar, och sedan väntar fyra spännande och lärorika veckor, yay!

Kommentarer
Postat av: Veronica

GRATTIS CARRO!

Man blev ju dock lite nyfiken,vad är det för jobb? Kram

2010-07-05 @ 13:35:50
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Malin

STORT GRATTIS OCH EN GRATTISKRAM!!!!

2010-07-05 @ 18:51:41

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0