Vintermorgon





Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Vill ge dig så mycket energi jag bara kan för du har så rätt så att vi ger varandra energi. Har ingen direkt bristvara av energi men desto större anledning att vi träffas så jag kan ge dig lite av det du verkar sakna just nu. Att verkligen leva och inte minst stanna upp i nuet och göra en snöängel är aldrig fel:) Vi behöver ju inte nödvändigtvis träffas (fast det är ju bäst såklart) men om du "bara" vill prata av dig ett ett mail så vet du att jag alltid finns här för att "lyssna". Termen "facebookmail" finns fortfarande kvar när/om du känner behov av det.



Min jul och nyår har varit lugn, skön och trevlig. Precis så som jag ville ha det. Hoppas att din jul och nyår blev precis lika underbar som du önskade dig och inte minst är värd:)



Kämpa på, jag och många med mig tror på dig:)

2010-01-11 @ 18:35:55
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com
Postat av: ida

vad fin din blogg är :)

2010-01-12 @ 09:54:53

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0