Något slags tidsfördriv



Har provat nageltippar för första gången

Kommentarer
Postat av: Malin

Du är vacker. Jag vill krama dig på ett dansgolv.

2010-01-08 @ 17:43:31
Postat av: Johan Wahlberg

Håller med föregående talare till 100%, en mycket "inuti-vacker" person är du och nu kommer "upplagan" med ett par väldigt fina naglar också;)



För att också passa på att kommentera ett blogginlägg du skrev den 7/1:

Vet inte om jag är en person du kan umgås med utan att "bita dig i läppen" men jag hoppas du vet att du när som helst du känner för det kan skicka iväg ett sms så tar vi en promenad i det fina vinterlandskapet som vi har fått, göra en snöängel och kanske en varm kopp choklad/te på ett fik. Förstår att det kan vara väldigt mycket för dig nu med den stundande avslutningen i utbildningen och allt vad det innebär runt omkring. Men "erbjudandet" om promenaden(och tillhörande samtal om stort och smått) i vinter/sommarlandskap har inget en utgångsdatum:)



Varma kramar från en vän som tänker på dig ofta.

2010-01-10 @ 18:11:13
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0