Feels like a circle around me while I wait for more



Fredag och vi har friluftsdag vid Vaxsjön som innehåller brännboll, grillning, tipsrunda och många härliga skrattattacker. Eftersom jag varken är van vid att springa allt jag kan eller har tränat på en vecka, får jag den värsta träningsvärken i mitt liv som fortfarande sitter kvar. Jag ska bestämt ha en date med spikmattan senare ;) Mitt hår återvänder till en kakaobrun nyans, vi äter gott och hinner med en kopp kaffe hos mina föräldrar (jag tror bestämt att de saknar mig lite :)) innan vi åker till fallskärmsklubben.

Lördag och jag äter godaste pizzan från Gärds Köpinge och går och lägger mig innan midnatt eftersom tröttheten vägrar ge sig av.

Söndag och vi äter en ordentlig frukost på Café Sandhem vilket resulterar i att jag fortfarande känner mig proppmätt. Annars ligger jag mest i husvagnen och slötittar på Bones för att undvika att känna av min värkande kropp. Bara att ta på sig skorna är en smärtsam historia ;) Imorgon påbörjar jag min sista arbetsvecka och jag försöker komma fram till hur jag känner inför det faktumet. Jag vet i alla fall att jag definitivt inte ser fram emot att tvingas söka arbete igen.

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0