Dream catch me




Just för tillfället känner jag mig ganska lycklig.

Kommentarer
Postat av: Johan Wahlberg

Klart att jag nämner dig. Du är anledningen till att jag funderar på att utmana mina fobier/rädslor. Ett mycket starkt minne var när Tjombi, du och jag åkte hissen på Grand för ett bra tag sedan och du nämnde att du ville just utmana den rädsla som hissar gav/ger dig. Trots att vi inte pratar alls lika mycket som vi gjorde ett tag så finns du lika starkt kvar i mina tankar som en person/vän som givit mig extremt mycket. Du har berättat tidigare om dina komplex som hindrade dig att bära bikini och jag hade just det i bakhuvudet när jag nämnde just badhus/stranden. Ville dock inte skriva ut det i bloggen. När jag flyttade hit till Kristianstad började jag så sakteligen utmana vissa rädslor jag hade och vet absolut hur underbart befriande det är när man märker att det inte va så hemskt som man trodde. Vi kanske kan stötta varandra och nån dag ta ett dopp i tivolibadet?:-)



Japp, Mathias bodde på JH Dahlsgatan 4. Han har kvar lägenheten ett par veckor till. Han har flyttat till Växjö för han har fått jobb där. Låter som en helmysig lägenhet ni fått. Du kanske inte varit så aktiv på internet men som jag sa tidigare har vi ju inte samma kontakt numera heller så det är inte konstigt att du missat min blogg. I det stora hela är allt bra. Har fortfarande ingen sysselsättning ännu men jag försöker aktivera mig så mycket jag kan på dagarna. Du verkar ha fått ordning på dina hälsa till stor del om jag förstått det rätt och det måste vara underbart. Nu när ni flyttar till Kristianstad tycker jag att vi borde ses(planerat)något oftare än vi gjort sista tiden;-)

2010-08-21 @ 14:52:39
URL: http://jaktenpasanningen.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0