Dagens skratt


Dagens föreläsning blev bra mycket roligare än vad jag hade förväntat mig, får jag säga. Citat som dessa har nämligen kläckts av vår flumpelle till föreläsare:

Här talades det om hur det är de närmsta som har störst potential att skada en. Han menade på att han ändå inte går hem till sin fru och säger:

"Vi får nog ta lite distans för statistiskt sett kommer nackskottet komma från dig"

Klockrent, det är ju så jag fungerar emellanåt ;)

Annars var det:

"Det finns en mytologi om att vi en gång lyssnat på dårarna, det gör vi kanske fortfarande men idag sitter de i Idol-juryn!"

"Det första tecknet på att man blivit vuxen är att man får hitta på dumhet och ta eget ansvar för det"

"Denna klient behöver omhändertagas, annars dör fanskapet!"



Men det med Idol-juryn var lätt roligast. Eller när han imiterade en ungdom på LSD. Haha.

Kommentarer
Postat av: Malin

HAHHAHAHAHAHAHA! JAG DÖR!

2009-09-15 @ 18:55:32

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0