Man begraver en vind i en park när en fjäril vinkar till storm


Det var dags för den tredje lördagsvinkvällen i rad med Morgan. Det är absolut skrattretande hur otroligt dåliga vi är på att titta på en film tillsammans. Vi har så mycket att prata om och det är så trevligt med rökpauser på balkongen att vi helt enkelt inte har sett en hel film - inte ens i närheten. Men det är ju det som är så fint - när man hittar personer som man känner så mycket gemenskap med att man glömmer bort tid, rum och eventuell värk. Förståelse är den snabbaste vägen till hjärtat.

Det var rödvin, kaffe, öl, chilinötter och kanelgifflar. Suveränt!

För övrigt var det värsta höststormen utomhus, så jag var väldans glad när jag hittade min enda jacka med luva :)


Kommentarer
Postat av: Morgan

Verkligen underbart =) Och vi är verkligen sämst i världen på att se på film ihopa hahaha :D

2009-10-04 @ 22:34:24
URL: http://midgardianmetal.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0