Jag ger dig min morgon


Min morgon:

Stiger upp.
Accelererar som en sengångare.
Dra mig upp till köket för att göra te och en smoothie.
Blir helt fruktansvärt yr, illamående och svimfärdig.
Får lägga mig på golvet för att inte svimma och möjligtvis kräkas samtidigt.
Får en sån där attack då jag kallsvettas nåt enormt, känner mig som att jag har över 40 graders feber och inte kan röra mig.
Kan ställa mig upp för ett par sekunder för att ta mitt te och min smoothie och världen snurrar något helt enormt.
Får krypa bort till trappan med glasen i händerna.
Blir helt fruktansvärt yr av ansträngningen.
Lägger mig ner på golvet igen.
Sätter mig upp och dricker mitt te, men kan knappt sitta upp utan att svimma.
Dricker halva min smoothie.
Kryper nerför trappan.


Det är ju också ett sätt att starta dagen!
Om jag kan ta mig till skolan återstår att se.
Hur lång tid där jag i så fall klarar återstår att se.

Nu vill jag inte mer!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Det är ju härligt att arbeta med sig själv det är så man utvecklas ! Hade nog aldrig orkat md Britts kurs, är så mkt som hänt i mitt liv. Med att vara sjuk,min brors situation osv. Det tar koll på en att bara reda ut detta känslomässigt.



Som läget är nu blir det operation i dec, men man kan inte lita på vad den svenska sjukvården säger. Mkt snack lite verkstad. trist att du inte är bra! Är det magen?



Jag läser ledarskap och organisation, hade min första hemtenta som var så jävla svår tt jag valde att lämna in den lite senare så jag kan få hjälp av Gustav. Vi skall tydligen läsa in gamla teorier och återanvända i ett föredrag för andra chefer.. waa.



kramis

2009-10-01 @ 13:09:39
URL: http://www.metrobloggen.se/veronicacandy

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0