24 år



Mitt absoluta favoritgodis fick jag i en liten påse som födelsedagspresent...

... av min lille sötplopp!

Min 24-årsdag innebar att jag firade 5 år med min älskade pälskling! Jag fick nämligen honom i 19-årspresent. Min bröstkorg rymmer så otroligt mycket kärlek och han får alltihop som jag ibland inte vågar ge till andra. Hade man kunnat drunkna i kärlek, hade han gjort det. Så mycket älskar jag den lille pälstussen. Jag hoppas på 65 härliga år till ;)

Min värk denna dag var outrageous men så småningom lyckades jag ta mig ur sängen och göra mig lite födelsedagsfin

Jag hade beställt tonfisksmörgåstårta och OM den var god! Godast vinner :) Och jag får en till, dubbelt så stor på söndag när farmor kommer hit. Matlycka AB :)

Jag fick mina efterlängtade, svarta Converse i present. Åh :) Fick också stekpannor inför framtida flytt men hur kul är det att visa upp? ;) Fick presentkort på HM av lillebror.

Min kära mamma hade bestämt sig för att tilltala mina smaklökar ordentligt så hon hade till och med gjort vaniljpannacotta. Himmelskt gott!

Sara kom och firade mig :) Hon hade också min bästa SingStar-skiva med sig eftersom jag hade glömt den där under Malmöfestivalen :)

Av Sara fick jag jättesöta saker. Höstte, som den teälskare jag är, rosa, hjärtformade pinnar som den sushiälskare jag är, och flugsvampeljus eftersom hon vet att jag tycker att flugsvampar är jättevackra


Jag fick också världens finaste, mest klockrena tröja. Det står Beat it, just beat it på den och euforin rusade i mig. Jag är nämligen jättekär i den låten med Michael Jackson :) Perfekt krogentröja dessutom ;) "Du, pucko, läs på tröjan!" ;)

I övrigt var det världens godaste kladdkaka och en dumlekaka men vid det laget var man så mätt att man knappt orkade dricka upp kaffet. Jönsa kom också förbi med ett gratulationskort från familjen. Jag upplyste honom om det roliga han missade i lördags när han fick gå hem :) Min värk kom dock smygande tillbaka så jag fick återgå till sängläge igen.

Finaste Ida som jag kallar för "min norrlänning" ringde också. Hon kommer och hälsar på i november och hon lyckades lura mig totalt. Jag upptäckte att Lars Winnerbäck spelar i Kristianstad just den helgen och det hade varit en dröm att se honom i hennes sällskap. Så jag skickade sms om saken men hon berättade att hon skulle se honom helgen därpå i Umeå. Men hennes födelsedagspresent till mig är just att vi ska gå på den konserten och jag anade verkligen ingenting! Så det kommer bli fint :) "Den vackraste stunden i livet var den när du kom"

Jag fick massvis med gratulationer både på Facebook och via sms och varenda gratulation värmde i hjärtat. Så igår hade jag verkligen ingenting att klaga på! :)



Kommentarer
Postat av: sara

Det är ju mitt favorit godis oxå ju =) Gud vad jag blev sugen på det nu!

2009-10-20 @ 23:22:40
URL: http://sarathore.blogg.se/

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0