Ändå kallar du mig pucko när jag undrar vad du ser hos nån som mig



Idag har jag fått Markus Krunegårds nya skivor i brevlådan. Medan jag packade upp dem fick jag en impuls och viskade "Hej älskling". Nu sitter jag och lyssnar på Hollywood Hills på repeat - låten jag har tjatat om sedan i somras. Låten som bosatte sig i hjärna och hjärta och ideligen sökte uppmärksamhet. Lyckan jag känner får hjärtat att sjuda. Jag älskar låten. Den är helt fantastisk!

"Innan dig var döden nåt som tröstade mig
Innan dig skrämde inte döden mig"


... och jag vet precis hur han menar.


Så nu ska jag fortsätta med att försöka sittdansa bort lite värk. Den här låten är min drog nu. Jag anar abstinensbesvär om jag så bara lämnar rummet för ett toalettbesök.

Ett djävulskt driv en himmelsk iver hoppet härjar river o sliter i mig i mitt bröst!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0