I dina drömmar ska jag bo


"Hjärtat slår,
det slår skiten ur mig"

MITT SYNSÄTT HAR SPRUCKIT UPP
OCH FÅTT NYA LÖSA SÖMMAR



På något vis är det ändå fruktansvärt svårt att må dåligt trots att någon håller en pistol mot huvudet. Gör stresshjärtat till en tickande bomb men tänk om jag är glad i andra hjärtat? Du kan bryta ner min kropp, men inte mitt psyke.




"It seemed a place for us to dream

You'd better keep it in check
Or you'll end up a wreck
And you'll never wake up"

Placebo - Narcoleptic och Placebo - Running up that hill
är sådant som känns
det är sådana låtar som rycker tag i ens axlar och bara skakar en
there's a thunder in our hearts, baby


Keeping quiet, playing dumb




och nu är det för lite tid,
för lite fokus
för mycket dans i kroppen
för mycket längtan
för mycket musik i mitt huvud

måste sittdansa med benen i kors

Kommentarer
Postat av: Veronica

Äntligeen vännen !!! =)

2009-05-27 @ 21:47:07
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Veronica

Underbart ! vi är så duktiga.. nu skall vi bara bli Godkända med :)



Vi satt till 18.00, usch trötta var vi på arbetet.

Jo han var väldigt seg och omöjig där ett tag. 0)

2009-05-28 @ 00:43:27

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0