Den värsta av alla känslor


ångesten la sig som ett lock över hjärtat
och fick luftrören att krympa
när vi satt på bänken slutade mina öron att fungera
och några minuter senare min röst
försökte att inte vara stilla
för jag kunde inte sluta skaka

men med the hives i öronen
kunde jag ändå andas triumf
mitt psyke var motståndskraftigt
men inte min kropp

sluta mata mig med stress
it doesn't agree with me
och jag ger tillbaka den igen

finns inget obehagligare än när folk försöker lägga över något på en som man inte ska bära
inte mitt ansvar, inte mitt problem - behåll det, du

hur bromsar man hjärtat?

Kommentarer
Postat av: Malin

Jag förstår av texten att något är ordentligt fel och jag tänker på dig. Men du skriver så otroligt vackert om känslor som är så enerverande. Det är skönt att ha någon omkring sig som kan sätta ord på det.



För jag är i samma situation.

2009-05-25 @ 23:23:44
Postat av: Veronica

Ja det är verkligen deras bästa låt. Jag älskar den ! Tur någon fattar att det är en låt text, andra tror man har problem. Haa.



Ja 6 ex skall lämnas in samt ett ex på formumet i mappen på first class. Torsdag klockan 11. Tror det är en sal på schemat där sven erik är.



senare på dagen kl 16 kan man hämta ut den uppsats man skall opponera på. Hur känns alls?

skall bli enormt skönt att lämna in och släpa uppsatsen..

2009-05-26 @ 22:46:18
URL: http://lizardqueen.blogg.se/
Postat av: Johan Wahlberg

Antagligen en föga tröst, om ens tröst över huvudtaget men oj vad vackert du skriver trots att(eller kanske pga) det du skriver om är extremt smärtsamt på så många olika vis



Skänker dig en liten tanke med en förhoppning om en liten tröst

2009-05-26 @ 22:55:12
URL: http://johanwahlberg.blogspot.com

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0