Under those white street lamps


Magsyran har fritt spelrum och bränner som lava. Det känns som att magen är full av sår som attackeras av skållhett saltvatten. De tillhörande febertopparna gjorde att jag skrattade åt precis allting lite mer än vanligt så jag ser det positiva i det negativa. Samtidigt spelades det  i huvudet låtar med just ordet feber:

"Jag är sjuk, jag har feber, och jag brinner för dig"

"Fever fever, leave my heart alone"

"Ååh, om din kärleks stora pris
är att dess feber gör mig vis
ber jag en servitris
att komma med mer is
för vem vill ha kontroll
under en spegelboll?"

Bäst var ändå:
"I'm not sick but I'm not well
and I'm so hot cause I'm in hell"


Just nu är det mest:

"All through the night
I'll be awake
And I'll be with you
All through the night
This precious time
When time is new

Oh all through the night today
Knowing that we feel the same without saying"



En Omeprazol på det!

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0