Du är hoppet i ett iq-fritt land


Slutar jag jobba relativt tidigt, har det nästan blivit en rutin att höra av mig till Malin för att se om hon har tid för en kopp kaffe.
Igår tog vi en förmiddagsfika på Nostalgia. Jag måste säga att det är mitt favoritställe i stan. Så gick vi en runda på staden och kunde konstatera att Banken öppnat upp sin underbara uteservering. Vi hann också med att fynda - hon på Overkill och jag på Carlings. Jag blev kär i ett tyg där för ett år sedan, som fanns i både byxform och kjolform. Kjolen fanns kvar, och nu på rea. Jag hittade dessutom en underbar tröja med vilken jag kan uttrycka min kärlek för brödrostar.
För övrigt så är Malin så fin. Hon tycker om mig på ett ordentligt djupt, genuint sätt. Det är inte många som lyckas ge mig den känslan.

Kommentarer
Postat av: Malin

En underbar dag :) Och det är som sagt bara att höra av sig när du slutar tidigt :) Frilansande istheshit ;)

2009-05-06 @ 13:51:12

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0