Vågorna gungar mig


Idag blev det årets första dag på stranden. Förra året badade jag u havet redan i maj, men det blev också enbart två turer till stranden den sommaren. Jag hoppas på betydligt fler i år. Två dopp blev det idag - det var inte varmt men ack så härligt i bastuvärmen! Det var så avslappnande att sluta ögonen och bara lyssna till vågornas brus eller öppna dem igen och beundra det glittrande vattnet. Det var jag och en av mina bästa vänner - min mamma. Hon bevisade ännu en gång hur fullkomligt oteknisk hon är och jag fick äntligen svar på varifrån min förvirring kommer - den har jag definitivt ärvt från henne :)









Jag är blöt efter första doppet. Är underbart att bada i ett hav fullt med vågor.


Jag tycker vi gör en repris imorgon när jag slutat jobba.

Kvällens skratt: wasabinötter. Jag fullkomligt älskar dem, men andra delar av hushållet delar inte den åsikten. Så jag har fått bevittna hutlöst roliga minspel och skrattar fortfarande åt pappas kommentar: "Är det skämtkarameller?!"

Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0