La vie en rose


quand il me prend dans ses bras
il me parle tout bas
je vois la vie en rose


Dagens självmord: pannkakor med hallonsylt.

Det och mackor är nog den största sorgen som IBS:en åsamkat mig. Alltså att jag inte kan äta det utan att må bedrövligt efteråt. En dag om året brukar jag unna mig pannkakor. Förstår ni vilken lyx det är för mig och hur mycket man njuter av det om man äter det så sällan? Totally worth it. Let the pain begin - jag bryr mig inte. Mina smaklökar är tillfredsställda.

Jag smakade en hos Sara nyligen också och njöt av varenda tugga. Fantastiskt gott!



Naturligtvis måste jag leka med maten.





Kommentarer

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0