I mitten av en hurricane


Jag har kunnat konstatera en sak idag också: man är klent byggd om man håller på att bli omkullvält av en svängdörr. Fast jag behöver min klantighet/fysiska instabilitet för att överleva all tristess. Jag måste åtminstone ha mig själv att skratta åt ;)

I övrigt så har jag under de senaste dagarna verkat befinna mig i i den årliga juni-isoleringsfasen - då allting helt plötsligt stannar upp och jag hamnar i en slags dvala. Men det kan också vara så att jag aldrig klev av karusellen jag åkte i lördags. För antingen så snurrar allting i mitt huvud, eller också är det hela min omgivning som snurrar medan jag står stilla. Jag är i alla fall inte riktigt mig själv.

För om vi säger såhär: igår ville jag inte riktigt vakna upp och leva i verkligheten trots att det var en mardröm jag befann mig i.

Stressen tar kål på mig men utan den blir jag omotiverad.

Fast mest beror det nog på vädret.

Kommentarer
Postat av: Malin

Vill hålla om dig. Jag saknar dig och dina fina ögon.

2009-06-10 @ 11:59:30

Tänk att det bara krävs ord:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Var finner jag dina ord?

Att andas genom ord:

Trackback
RSS 2.0